Szanowni Państwo,
witamy w systemie wspierającym proces naboru do klas I szkół podstawowych w Krakowie.
Zasady rekrutacji oraz szczegółowy harmonogram dostępny jest w menu po lewej stronie ekranu.
Etap składania wniosków/zgłoszeń do szkoły wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym trwa od 03-03-2025 do 31-03-2025.
Aby zarejestrować wniosek lub zgłoszenie do szkoły obwodowej skorzystaj z opcji "Zarejestruj", która dostępna jest w menu bocznym systemu.
Zarejestrowany w systemie wniosek/zgłoszenie:
-
Można wydrukować, podpisać i złożyć osobiście w szkole podstawowej pierwszego wyboru (wybranej na pierwszym miejscu listy preferencji). Do wniosku, należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów rekrutacyjnych.
LUB
-
Można podpisać wniosek/zgłoszenie za pomocą e-podpisu. Warunkiem skorzystania z tej opcji:
-
Jest posiadanie przez rodziców/opiekunów prawnych Profilu Zaufanego, e-dowodu lub podpisu kwalifikowanego.
-
Dołączenie do wniosku wszystkich wymaganych dokumentów w formie załączników.
-
Uwaga! Jeśli wniosek/zgłoszenie zostanie zarejestrowany w systemie, ale nie zostanie zweryfikowane i potwierdzone przez szkołę pierwszego wyboru – KANDYDAT NIE BĘDZIE BRAŁ UDZIAŁU W PROCESIE REKRUTACJI.